KDZ.EREĞLİ BRİÇ İHTİSAS VE SPOR KULUBÜ DERNEĞİ ( BISK )

Derneğimiz 17.07.1990 yılında Kdz.Ereğli'sinde kurulmuştur.

Fotoğrafım
Ad:
Konum: Erdemir Mühendisler Derneği, Kdz.Ereğli, Türkiye

14 Haziran 2009

Yönetim Kurulu

Kdz.Ereğli Briç İhtisas ve Spor Kulübü Derneği 06.04.2009 tarihinde gerçekleştirdiği Olağan Genel Kurul toplantısı ile 2009 - 2011 Dönemi yeni Yönetim Kurulunu oluşturmuştur.

Haydar BULAK; Yönetim Kurulu Başkanı.
Seyhan DEMİROĞLU; Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı.
M.Cem ERTAM; Sayman.
Bora KODAŞ; Sekreter.
Yıldırım MERKAN; Üye.

Yeni Yönetim 04.07.2009 tarihinde Kdz.Ereğli Belediyesinin katkılarıyla gerçekleştirilecek Kdz. Ereğli 16. Uluslararası Sevgi Barış Dostluk Kültür ve Sanat Festivali Programı kapsamında BRİÇ TURNUVASI düzenlemek amacıyla çalışmalara başlamıştır.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home